Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Vučić i Isa Mustafa potpisali sporazum o pravosuđu; Novi sud na severu po zakonima "Republike Kosovo"; Mogerini: Čestitam premijerima na postignutom dogovoru

Komentari (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 10 februar 2015 10:27
Štetočina
Šta smo drugo očekivali od Vučića nego da i dalje poklanja Srbe i Srbiju Američkim NATO ubicama.
I to Vučić proglašava svojim uspehom i ne stidi se.
Preporuke:
231
4
2 utorak, 10 februar 2015 10:28
ukinuti Ustavni sud kao suvišan
Kakav li je komentar sudija Ustavnog suda apropo čestitki koje su"premijeri"uputili jedan drugome!?
Preporuke:
190
1
3 utorak, 10 februar 2015 10:33
Mirjana Niš
"Kojim se obezbeđuje učešće srpskih sudija na severu Kosova" po Zakonima Republike Kosovo. Pa za to nije bilo potrebno ništa potpisivati.
Ko bira sudije? Vučić?
Vučić na Kosovu nema nikakve kompentencije.
Ne može bez dozvole Tačija da uše na tu srpsku teritoriju.
A on se hvali, aplaudira mu sva njegova svita.
Nisam za svađu sa komšijama. Ali - nedamo Srbiju. Vučiću ne odlazi na pregovore u kojima ušvršćuješ nezavisnost Kosova.
Odlazi iz Srbije sa Kirbijem, odlazi što pre.
Budi mu savetnik u Beiselu. Povedi i Andreja na porodični ručak da ne plaši niške policajce!
Preporuke:
186
0
4 utorak, 10 februar 2015 10:38
Lazarevac
Tako brzo ispregovaraše? Ko im podmetnu sporazum? Zašto ne potpišete za jedan dan sve što su vam pripremili? I - osmah u Evropu, za pola sata!
Strašan lav, kakav strašan dečiji strip pregovarača.
Kako vas nije sramota,
Vučiću, cela Srbija i ceo svet vam se smeje i hvali vas - jer ste geoplolitički majmuni.
Preporuke:
183
0
5 utorak, 10 februar 2015 10:39
nenad
Koliko se Vucic bori za Srbe na Kosovu. Da li cemo ikad moci da mu budemo dovoljno zahvalni.
Preporuke:
30
118
6 utorak, 10 februar 2015 10:42
"čestitam premijerima"
I ja čestitam domaćim agenturama na odlično odrađenom poslu sluđivanja i pasivizacije srpskog javnog mnjenja. Vučić se hvali etničkim sastavom sudija, a nigde ne kaže po kom i čijem zakonu će oni da sude i kom pravnom sistemu će da pripadaju. Naravno kosovskom. Voleo bih da čijem vrle patriote Vučelu, Anđelkovića i Raduna šta imaju da kažu o ovom Alekovom diplomatskom "uspehu".
Preporuke:
153
0
7 utorak, 10 februar 2015 10:53
a po čijem to pravnom sistemu i zakonu, sokole?
Gnušam se. Ne toliko od same izdaje, nego od demagogije, laži i licemerja kojim veleizdajnik to prikriva.
Preporuke:
167
2
8 utorak, 10 februar 2015 10:53
Žalosna sova
Velika pobeda,sada je Briselski Sporazum ispunjen i u Članu 10 -sudska vlast će biti integrisana u sudski sistem Kosova i biće otvoren Okružni Sud u Mitrovici kao Odelenje Apelacionog Suda iz Prištine. Sada Euleks može mirno da ide odakle je i došao u državu Kosovo. Nevezano za ovu pobedu, zna se u istoriji da je Kaligula izvodio čitavu jednu legiju na obale Tibra gde su legionari mačevima ludački sekli trsku i šiblje po močvarama. Onda bi se tako musavi, izgrebani i u dronjcima vratili u Rim gde bi ih nepismeni građani dočekali ovacijama,fanfarama i naravno lovorovim vencem za pobednika. Zadnji ekser u sanduk države Srbije na Kosovu je udaren ali ostaje nam kancelarija oficira za vezu da na njoj okačimo zastavu države Srbije.Na ostalim zvaničnim ustanovama ne dozvoljava Aljbin Kurti i partija "Samoopredelenje" iz koalicije sa patriotskom listom "srpska" u Skupštini države Kosovo.Ali, jednoga dana, i to uskoro, će proraditi Ustavni Sud sa pravim sudijama.
Preporuke:
162
2
9 utorak, 10 februar 2015 10:59
Forever Jang
Nema više šta da predaju. JOš samo Trepču, i da Kosovo formira vojsku, mi da pretopimo topove u Esmarku i milina jedna.
Preporuke:
155
0
10 utorak, 10 februar 2015 11:19
Jelena
Od vucica nista novo,izdaja,rasprodaja,izdaja,pljacka,pa opet izdaja i tako do kraja.
Preporuke:
143
1
11 utorak, 10 februar 2015 11:29
Banditski brlog
@ Žalosna Sova; @ Marijana Niš; @ Čestitam premijerima.
Vaši komentari predstavljaju melem na ranu i neizmerno vam hvala na tome!
Poreklom sam sa Kosova i totalno sam nemoćan i očajan , kad vidim kakvi nam opskurni likovi kreiraju sudbinu, a da nigde na vidiku nema zdravorazumske političke opcije da se tom zlu suprotstavi!
Preporuke:
131
1
12 utorak, 10 februar 2015 11:38
nenad
ne optuzujte coveka koji je vas dobrocinitelj, koji je spasao Kosovo
Preporuke:
20
109
13 utorak, 10 februar 2015 11:46
Maki
Koliko dug tekst, vrvi od reči teško, nije lako, mučili se, pa opet teško, da bi na kraju srpska strana prihvatila zahtev Brisela i predstavnika albanaca - da sve sudije sude po zakonima nepriznate države kosovo i izlaze iz sistema pravosuđa Republike Srbije. To je postignuto kad se čovek najlakše slomi - u gluvo doba noći. Šta su albanci popustili u dosadašnjim pregovorima - ništa. Da li imaju razloga da slave - da, još jedna cigla u njihovoj nezavisnosti. A mi, umesto da napustimo sve nazovi pregovore zarad ničega i kažemo - radite šta hoćete, sila boga ne moli, ali nemojte nas ponižavati. Jednog dana, ta će oblast opet biti Srbija, kad ta sila koja je sada čuva i gradi nestane sa tih prostora. A taj dan nije blizu, ali bogami, nije ni daleko. Vreme je relativno, duh je bitan. Ne ubijajte duh u nama.
Preporuke:
117
1
14 utorak, 10 februar 2015 11:47
Ent
Povodom ovih pregovora bivšeg PPV-a sa šiptarima, šta je sa reagovanjem patriotskih pokreta, stranaka, javnih ličnosti? Mrtvo more. Mumije im nisu ravne.
Preporuke:
110
0
15 utorak, 10 februar 2015 12:00
Gigo
Moja baba Mileva bi ovo bolje ispregovarala od Vučića. A baba Anđura bi više učinila za Srbe sa Kosmeta od Nikolića onako nepismena i bez diplome.
Preporuke:
92
0
16 utorak, 10 februar 2015 12:08
mladen
A Tomin kroki?
Preporuke:
61
0
17 utorak, 10 februar 2015 12:22
Ne klepeći nanulama
Prvo su bili " teški pregovori" u Briselu , sada teški razgovori ali eto dobilo se koliko je maksinalno moguće, naravno kreirao si ambijent za fantomsku državu Kosovo , sada slede poglavlja kao serijska proizvodnja.Šta je to on dobio, pa mogao si " vođo" otići u Vukovar i zamoliti Milanovića da postavi još kojeg sudiju i tužioca srpske nacionalnosti u njihovom sudu , kakva je tu razlika, apsolutno nikakva." Šminka" sa postavljanjem Srbina za predsednika suda u Mitrovici je strašna pobeda... do reizbora ! Ustavni sud Srbije mora biti suspendovan , članovi suda krivično gonjeni , o Vučiću ne bih raspravljao, samo konstatacija , bolja je situacija trenutno na KiM nego 1941-1945 godine.Ovako nešto kao ovaj Vučić , malo je srpskih majki rodilo !
Preporuke:
84
2
18 utorak, 10 februar 2015 12:26
Primorac
Jedina razlika u ovim po Prištinu trijumfalnim, a po Beograd katastrofalnim pregovorima je to što ih više ne vodi "specifična" baronesa Ketrin Ešton (ove metafore su moj način izbjegavanja cenzure!) nego zaista lijepa Talijanka Federika Mogerini!
Preporuke:
53
0
19 utorak, 10 februar 2015 12:33
nebitan
Neka se spreme grafolozi koji će veštačiti vučićev potpis na pomenutom dokumentu. Naime, to će biti krunski dokaz o učešću vučića u veleizdaji kada naše zakonodavstvo bude spremno da predaju teritorije prepozna kao akt velizdaje.
Preporuke:
78
0
20 utorak, 10 februar 2015 12:45
Lazareva kletva
IZDAJNIK !!!!!!!!!
Preporuke:
105
2
21 utorak, 10 februar 2015 12:48
Beograđanin
parafiranjem sporazuma o pravosuđu, kojim se obezbeđuje učešće srpskih sudija na severu Kosova, saopštio je novinarima premijer Srbije Aleksandar Vučić


Baš interesantno kako Vučić svoj neuspeh (predaja državne nadležnosti državi u otcepljenju) predstavlja kao uspeh(zaposlenje jednog broja etničkih Srba, što je nebitno kao državno pitanje).

I tako, ode i pravosuđe. dade ga prvi i jedini. veliki. Najveći. Ni Trepču nije uspeo da postavi za temu. Niti će.

A jedini stav koji je trebalo da deklariše je: bez Kosova i Metohije, Srbija povlači kandidaturu za članstov i traži međunarodnu konferenciju o Kosovu, pod okriljem UN.

Ai nema on ono nešto za tako nešto. On je slabić.
Preporuke:
84
1
22 utorak, 10 februar 2015 12:58
Vlado Banja Luka
Tužan sam. Ovo je zaista strašno. Još jedna podlost, još jedna izdaja... Nemam riječi da opišem koliko ga mrzim (vUČKa) za sve što nam je napravio u zadnje tri godine.
Preporuke:
93
1
23 utorak, 10 februar 2015 13:00
Zajednica srpskih opština - postala - Zajednica albanskih opština (albanci imaju većinu)
Vučić i Dačić su prvo potpisali i predali teritoriju KiM albancima Briselskim sporazumom, a sada -
- korak po korak guraju Srbe u albanske institucije države Kosovo (!)?

ZAMISLITE taj čin "istorijske veleizdaje"?
ZSO - Zajednica srpskih opština, u startu planirana po Vučićevo-Dačićevoj propagandi kao neki nivo srpskog entitete ili Republike srpske (da se namami srpski narod da glasa za Briselski sporazum), (ZSO) spao je na nivo obične srpske Mesne zajednice...
... Albanci na četiri srpske opštine dodali tri albanske - i dobili većinu (!)? Opštinski sud iz srpskog severa preseljava se u Južnu Mitrovicu, a većina sudija biće albanci-(!)?

ZAJEDNICA Srpskih Opština - postala Zajednica albanskih opština (albanci imaju većinu)(!)?
Preporuke:
68
1
24 utorak, 10 februar 2015 13:08
Milovan B.
Kada padne kralj, streljaju se i dvorske lude.

Kada Vučić bude oteran sa vlasti, novi parlament bi morao da izglasa zakone kojima bi poništio sve njegove ugovore, jer Srbiju nije zastupao normalan čovek, već ustoličeni ludak i kriminalac, postavljen od onih koji su kupovali srpsku imovinu.
Preporuke:
89
0
25 utorak, 10 februar 2015 13:14
Slavisa
Mustafa i Musliju su postigli sporazum u najboljem interesu njihovog mladog naroda. Sledeci put vesti iz aktivnosti premijera Muslijua objaviti u rubrici
"Svet" jer to nije nas premijer.
Preporuke:
58
0
26 utorak, 10 februar 2015 13:16
Marko
Al' se covjek izborio, svaka mu cast! Pitam se sta li su mu bile pocetne pozicije kad je "izborio" ovakav kompromis? Cestitam i njemu i genijalcima u bratskoj Srbiji koji izabrase ovog mamlaza.
Preporuke:
67
0
27 utorak, 10 februar 2015 13:38
ja
DA LI MI IMAMO OPOZICIJU I AKO JE IMAMO ZASTO SE NE CUJE????
Preporuke:
70
1
28 utorak, 10 februar 2015 13:45
kule
Sećate li se da je veleizdajnik počeo Briselske pregovore dramatično. Prvo je izjavio da će Srbija biti gladna, ako ne potpiše Briselski sporazum. I potpisao je izdaju lažni komunista, sa I.D. Onda je "Če Gevara" Velikog Vođe na RTS-u lio krokodilske suze nad sudbinom Severa Kosmeta, i javno podneo ostavku. Čak je i čuvena RTS-ova voditeljka uzdrhtala. Skoro da i ona nije zaplakala. Ali, to je bila ostavka samo za ovakve slučajeve kao ovaj "nenad". Kod njih je sve lažno. Ostavka je nestala kao Jasnina pahuljica.

Mene samo interesuje čemu li se nadaju kada dođe sloboda, a doći će. Da li oni razmišljaju o tom vremenu?
Preporuke:
61
0
29 utorak, 10 februar 2015 14:01
Anka Krajina
@ ja
Ne računajte na opoziciju, nema je.
Kad je bude... na zgradama će osvanuti plakati upozorenja "min njet".
Preporuke:
47
1
30 utorak, 10 februar 2015 14:30
Deprimirani srpski rodoljub
Ovo je gasenje (bedne, izdajnicke, kukavicke, jadne i do neba osramocene) drzave Srbije.Ne samo na Kosmetu nego i na ostatku njene teritorije koji za sada fakticki kontrolise.Zasto? Zato sto ce u procesu pridruzivanja EU a sto inace nas zabludeli, vecinski slabo obrazovan (iako je onaj akademski obrazovani deo jos i gori i to mnogo, mnogo gori) jadan, anacionalan, antinacionalan, jugonostalgican, kosmopolitski, evrofilan i sustinski primitivan i provincijalan narod ili bolje receno rulja ne zna jeste to da ce svaka drzava clanica morati da odobri prijem sto znaci da nas cekaju ucene barem nekoliko clanica.Tu su Hrvatska, SR Nemacka, Austrija, Rumunija, Madjarska, Bugarska, V.Britanija, Holandija.To su samo one koje ce nas sigurno ucenjivati dok ce nam neke od navedenih traziti i teritorijalne ustupke.Srbi su jedan bedan narod.Srbi izdaju delove svojih sunarodnika da bi ostatku "bilo bolje".To se ne radi.To se nikada ne radi.Tek ce sada stranci mile majke da nam se... I TREBA!
Preporuke:
59
1
31 utorak, 10 februar 2015 14:31
ARTILjERAC
Braćo i sestre na donjem linku je peticija za raspisivanje vanrednih izbora.
Mi moramo nešto učiniti ili našoj deci neće ostati ništa od Srbije

http://www.peticije24.com/108357

Šalji dalje
Preporuke:
46
1
32 utorak, 10 februar 2015 14:49
Kuronja
.ebiga Albancima je samo trebalo to da neko u ime srba potpiše. I ništa više. Za dalje će oni sami.Posle .ebanja nema kajanja. Sveta Srpska zemlja ode. Srce Srbije ode. Ko je kriv verovatno oni što misle da su najpametniji. Ko bi ga znao.
Preporuke:
43
1
33 utorak, 10 februar 2015 14:57
Vesna
Sudeci po minusima koje Nenad dobija,zakljucujem da ljudi ne citaju najpazljivije komentare.Njegove opaske su ,ocigledno,ironija koja savrseno pogadja cilj.
Preporuke:
36
4
34 utorak, 10 februar 2015 15:47
Beograđanin
Isekosmo mi, braćo, izdaju. Ali ostade sve samo na papiru.

Zar je onda čudo što vladaju ovakvi?
Preporuke:
32
0
35 utorak, 10 februar 2015 16:06
Ofišl
Ovo je sada i zvanično priznata država Kosovo. Sastanak sa premijerom sam po sebi je priznanje, a tek pravno obavezujući sporazum, i to još o pravosuđu. Gotovo je, zvanično je.
Preporuke:
45
0
36 utorak, 10 februar 2015 16:14
e smejte se gadjani srbije - evo zasto
sta se desilo u albaniji i kosovu i okolo
* prvo trepca strajk
*pa demonstracije i haos u pristini
*pa onda je kriv neki srbin u vladi kosova i njega isteriju
*pa onda beze svi sa kosova
*i posle ko zna sta se tamo desava
a u albaniji su neki auto bombe i islamisti u radu sa albancima
i sada ovo
Eucrate i ti imbecili u brusselu su isti nazii
ali su potpuno imcompetent
to su burrocrate i nista srbi ne gube
samo se smejte
sta bi sa grckom
rukovanje osmesi rukovanje osmesi rukovanje osmesi
mmf, ebc, nemacka
i u krug
ali
politicari eucrate burrokrate i sve je to budala do budale ...
market market and debts and market
sve ce to explodirati u nerede i haose
jeer trzista ne trpe price price i price
a h aha ha
pozdrav iz asije
i srecna nova string festival newyear 2015
xinnian kuaile ...
Preporuke:
26
1
37 utorak, 10 februar 2015 16:52
Rajko
"Posao" sa sudstvom je mogla da završi Mimi Oro, i ona je pućava.
Šiptari Kosmet (opravdano) smatraju završenim pa rade na drugoj fazi i to na dva fronta: Subotica i Niš sa širom okolinom. Ko misli da je cilj njihove nove seobe EU, stvarno je naivan. Ili korumpiran. Ili oboje.
Preporuke:
42
1
38 utorak, 10 februar 2015 16:58
@ Vesna
Ako je Nenad ironičan , neka stavi tri tačke iza teksta, čitamo mi oažljivo.
Preporuke:
32
3
39 utorak, 10 februar 2015 17:04
Sloba je Srpski heroj
Okupacija Srbije je počela 5 oktobra 2000.god.
Preporuke:
35
13
40 utorak, 10 februar 2015 17:32
Visarion,Jututunac,Deli Radivoje
Meni to deluje stravično.Pregovaraju ljudi koji ne znaju da misle.
Šiptari su za vreme Miloševića u jednom trenutku iselili ceo narod u susedne zemlje da bi spasli UČKa od uništenja.I uspeli.
Sada ceo narod iseljavaju u stampedu u EU da bi uzeli Trepču i sever Kosova.EU staje na njihovu stranu.
Nema tu nikakvih novih, nafročito ne iznenadnih socijalnih nevolja.Ima simulirane drame.Isto onako kako su simulirali, igrali rušenje po Prištini da bi smenili Jbalanovića.
Oni znaju da smo mi navalili u EU kao june na plast.Da nam ništa drugo nije važno i aranžiraju drame .Smišljeno i vlast i opozicija a mi blejimo jer smo budale.
Iste su njihove prilike bile uvek.Ne beže oni zbog toga što nemaju šta da jedu.Beže jer kolektivno igraju igru za Veliku Albaniju.Deca?Da ganu budale.Šta ih briga,.Nek se malo muče.Poumiru-napraviće druge.Važno je namagarčiti svet i naravno Srbe.Toje to. A vi pristanite da vas magarče.
Preporuke:
34
1
41 utorak, 10 februar 2015 18:05
Mogerini: Čestitam premijerima...
mrs' i vi i oni!?!
Preporuke:
25
1
42 utorak, 10 februar 2015 18:22
Saša
Stanite malo ljudi .

Sad će vama Vulin da objasni koliko je to sve dobro .

A ako nekome ne bude jasno ni tada nek sačeka novi Pečat pa da vidi kako će to Milorad Vučelić i ekipa patriota da razjane i da onda napokon shvatite da je sve ovo što radi Aleksandar Vučić i sa strane upravljajuća interesna zajednica u najboljem interesu Srbije , svih Slovena a najviše Putina .

Čak i kada udjemo u NATO ova ekipa će to da objašnjava kao našu veliku podršku majci Rusiji jer eto ... doveli smo neprijatelja u zamku a poslali Rusima koordinate dje da gadjaju .

Sve ovo je neopisiv jad i bijeda ...

Mada krivi su sami Srbi ... umjesto da su nakon bombardovanja povukli sve svoje i podigli do daljnjeg ogroman zid ...

Ova decenija i po kvislinga na vlasti gora je od bilo kakve okupacije .
Preporuke:
41
1
43 utorak, 10 februar 2015 18:48
Petar_
Zasto ni jedan mediji u Srbiji nema taj potpisani -parafirani dokument?
Preporuke:
26
1
44 utorak, 10 februar 2015 18:52
D.o.o. Srbija
Ja, se ne bih puno sikirao.To je sve pravno ne vazece.To sama vlast tvrdi.Ocekuje se blagi rast akcija u AD Usa.kupujmo Zeloit.
Preporuke:
19
0
45 utorak, 10 februar 2015 19:57
Danilo
Kada govorimo o KiM,moramo imati na umu dvije vazne stvari,a to su,prva,da je KosMet silom privremeno okupiran od strane NATO,iako Rez.SB.1244 kaze da su KiM srpski.

Druga stvar je ta da mi na KiM imamo srpski narod,koji treba sacuvati i obezbjediti mu normalan zivot.
A,kako to postici kad je Srbija silom protjerana sa KiM,a silom protiv NATO-a ne mozemo.

I sta sada treba da cinimo da sacuvamo nas narod dole?
Ili traziti rjesenja koja su u interesu srpskog naroda,ili dizati barikade i zivjeti u haosu.

Prema Rez.SB.KiM je AP Srbije,a ZSO ce biti autonomija u AP KiM,dakle,autonomija u autonomiji.
Pravno je tako i zato NATO trazi priznanje Srbije.

I samo je vazno da nasa vlast ne prizna "nezavisnost" KiM.
A,jednog dana,kad vratimo KiM,svi ti dogovori i siptarski zakoni ce pasti u vodu.

Ovim dogovorom o pravosudju Srbima ce suditi Srbi,nema veze po kojim zakonima,jer su zakoni svugdje isti,a Srbima se obezbjedjuje miran zivot i zato Kurti danas poziva na nerede na KiM.
Preporuke:
6
33
46 utorak, 10 februar 2015 21:05
Banditski brlog
@Danilo
a ZSO ce biti autonomija u AP KiM,dakle,autonomija u autonomiji.

Hajde Es-En-Es botu objasni ovo lebati! Da li ovo piše u B.Sporazumu ili u nemom tajnom dokumentu za kojeg samo ti i retki posvećeni znaju? Koja će to prava Srbi u ZSO dobiti da bi mogli imati status autonomije?
Ili smatraš da smo toliko naivni i pali s Marsa pa ćemo Velikom prodavcu magle da poverujemo samo na reč ...
Preporuke:
32
2
47 utorak, 10 februar 2015 21:15
Peter RV
Kadgod naprave neku svinjariju na štetu Srbije pljušte čestitke od Brisela!
Ovo budalama ništa ne kaže.
Preporuke:
36
0
48 utorak, 10 februar 2015 21:30
lakon
S nogu.
Preporuke:
22
0
49 utorak, 10 februar 2015 21:32
Rade Uzelac
Bez želje da ikoga vređam ali mene silno interesuje ŠTA ĆE ŠEŠELJ DA KAŽE O OVOME?!?
Elem, ja Šešelja smtaram za vrsnog pravnika i velikog intelektualca ali me zaista interesuje da vidim i kakav je čovek. Tačnije, želim da vidim da li će da nastavi sa mlakim reakcijama na svaki AVAV-ov izdajnički potez. Ako Šešelj tako nastavi da se ponaša onda ne vidim nijedan jedini razlog zašto bih posumnjao u Šešeljevu koaliciju sa Vučićem i zajednički nastavak dezintregacije srpske države i njenih stanovnika u korist šiptara, ustaša i zapadnih go*ana.
Preporuke:
27
3
50 utorak, 10 februar 2015 21:53
pantelija
Da nije pristao na izdaju, nikada ne bi ni postao premijer.
A tek ne bi noso odela ala don Milo.

Živim u nadi da će sve jednog dana doći na naplatu.
Preporuke:
25
1
51 utorak, 10 februar 2015 22:02
/ Banditski brlog/
Koja će to prava Srbi u ZSO dobiti da bi mogli imati status autonomije?
--------------------------------------
Brate kako ne znaš koja prava, znaš šta je lokalna samouprava, kad se začepi kanalizacija , onda imaju prioritet da očiste fekalije ekspresno...
Preporuke:
23
1
52 utorak, 10 februar 2015 22:23
Danilo
@ Banditski brlog,

Nacin na koji mi se obracas pokazuje da si jedan nevaspitani klipan koga botovi roditelji nisu lijepo vaspitali,ili im je trud bio uzalud,pa,bez ikakvog razloga vrijedjas covjeka koga ne poznajes.
Je li me mrzis,botu jedan,zato sto ne mislim kao ti?

A,sada da ti odgovorim na komentar.

Kosmet nije nezavisan,pa prema tome ostaje AP Srbije.Je li to tesko shvatiti,botu jedan?

Ako Srbi prave ZSO koje ce imati svoje ingerencije,makar i male,to je onda autonomija od siptarske autonomije.
Da SAD i EU mogu napraviti nezavisno Kosovo ne bi trazili priznanje Srbije,botu jedan.

A,ovu siptarsku autonomiju kao AP Srbije potvrdjuje i Rez.SB.UN 1244,a SAD i EU su je potpisali,a KiM ilegalno okupirali.

Samo citam ove vase komentare koje mi lice na organizovano kukanje frustriranih ljudi koji dodju na sajt da isprazne frustracije i mrznju iz sebe.

Srbija nikada nece priznati nezavisnost Kosmeta,a bez tog priznanja ostaju u AP KiM.
Jesi li ti sad ista jasnije?
Preporuke:
5
26
53 utorak, 10 februar 2015 22:30
MP 1
Dajte ljudi da skupimo potpise da smo protiv Briselskog sporazuma i da trazimo da padne ova vlada. Prva cu da potpisem.
Preporuke:
29
2
54 sreda, 11 februar 2015 00:01
SR JUGOSLAVIJA
@Danilo

Nema načina da se opravdaju bezumni potezi ovog režima. Ja verujem da ste Vi pošten čovek a ne neki manipulant. Ali grešite, teško grešite. Namera režima je upravo da obesmisli 1244, koja uzgred ni od koga nije potpisana već doneta od strane SBOUN. Režim sakriva svoje namere kroz tobožnju borbu i brigu za kosovske Srbe. Režim unapred zna šta će da bude i kad će da bude. Šta će da potpišu, priznaju, ko će da ih zameni ako ne priznaju itd. za njih je sasvim normalno postojanje lažne države Kosovo. Oni se tome ne opiru i lako to prihvataju. U pravu ste Vi sa konstatacijom da nemaju snage. Tačno je, ali i ne žele, u tome je problem. Oni žele samo dobar rejting u zemlji, a posebno u inostranstvu. To je primarno, a mi nismo ni sekundarni ni tercijarni. Nas nema nigde u njihovim glavama.
Preporuke:
23
2
55 sreda, 11 februar 2015 00:07
Ne klepeći nanulama@Danilo
Kažete nije Kosovo nezavisno, naravno da je de facto nezavisno od Republike Srbije,činom potpisa na " Briselski sporazum" ovlašteni predstavnik Srbije predao je suverenitet severa KiM fantomskoj državi, zaokružio integritet fantoma, to svaki iole obrazovan i razuman čovek shvata.Vučićev potpis u vezi sudova je potpuna integracija srpskih pravosudnih institucija u novu fantomsku državu.Lično znam kako u svetu i Evropi funkcionišu lokalne samouprave i koje si njihove ingerencije, lokalna samouprava je osnovna demokratska čelija koja se nadograđuje kroz državnu strukturu, koja apsolutno nije srpska na Kosovu.Uostalom , da se zaključiti da je Vučić samo kvislinški, dao novi vetar fantomskoj državi, u njenom nastojanju da se međunarodno afirmiše, jer Bože moj srpska vlada nam je dala " dobrovoljno" ingerencije države.
Preporuke:
24
2
56 sreda, 11 februar 2015 00:34
Banditski brlog
@Danilo
Ako Srbi prave ZSO koje ce imati svoje ingerencije,makar i male,to je onda autonomija od siptarske autonomije.


Tvoje objašnjenje sadržano u gore navedenoj rečenici nikako ne drži vodu i služi samo da se opravda izdajnička politika AV AV - a.

PS:Ja te nisam vređao, samo ne dozvoljavam da mi poput tvog idola prodaješ maglu i vređaš inteligenciju sa nekakvim nesuvislim objašnjenjima.

Baš naprotiv, tvoj komentar obiluje uredama i izraziti je primer netrpeljivosti prema drugaćijem mišljenju, kada se u nedostatku argumenata koristi vokabular ulice i ide na vređanje sagovornika,i to je već je poznata taktika naprednjaka iliti presvučenih Vadikala!
Preporuke:
19
2
57 sreda, 11 februar 2015 00:57
Danilo
@ SR JUGOSLAVIJA,
@ Ne klepeci nanulama,

Draga gospodo,ni vi ni niko ovdje ne predlaze neko drugo rjesenje,sve se svodi na napadanj,vrijedjanje i diskvalifikaciju ideja koje nisu bliske vasim.
Mi ne smijemo zaboraviti da je KiM pod okupacijom i da Srbe treba zastititi,dati im mir i normalan zivot,do konacnog rjesenja.
Moze li mi neko reci sta bi sprijecilo Siptare i NATO da izmisle neki razlog i da protjeraju sve Srbe sa KiM?Ko ce zastiti Srbe?Niko.
Srbija im ne bi mogla pomoci,NATO je jaci,a Rusija daleko i u svojim problemima,sami smo.

Druga stvar,Srbija je u teskoj ek. situaciji,a oporavak joj zavisi upravo od okupatora KiM,SAD i EU.Zato kazem vazno je nikad ne priznati nezavisnost KiM,a to,siguran sam,niko nece uciniti.

Ja mislim da se,iz Beograda,vodi dobra politika,da ce se sacuvati nas narod,a onda cekati povoljne prilike da se KosMet vrati.
Preporuke:
4
28
58 sreda, 11 februar 2015 01:21
SR JUGOSLAVIJA
@Danilo

Da Vi ste u pravu. Svako suprotstavljanje nečemu traži alternativu. U ovoj situaciji zaista je teško pronaći pravo rešenje. Praktično i da ga nema. Ali treba ga tražiti, boriti se. Ne omalovažavati svoj narod i ne govoriti kako je vodio bespotrebne ratove, ugrožavao druge, činio loše stvari, kako nije vredan, da treba da menja svest itd. To je pišanje po sebi, samoponižavanje. To ne vodi dobru. Vi ste pametan čovek i shvatate da je to tako. A rešenje ćemo pronaći. Uvek ima izlaz.
Preporuke:
15
0
59 sreda, 11 februar 2015 03:05
ljubomir jarić
I šta će sada da bude ? Ništa ! Mi Srbi smo Loš Narod !
Preporuke:
16
1
60 sreda, 11 februar 2015 06:21
zoran
http://johngaltfla.com/wordpress/2015/02/08/02-08-breaking-news-cyprus-to-offer-russia-air-and-naval-bases/
Preporuke:
9
0
61 sreda, 11 februar 2015 08:15
Konobar
Prof.Dr Vojislav Šešelj... da se isdajnici razbeže a povlašćeni od imperije priupitaju a šta su to radili. Narod je besan!
Preporuke:
12
1
62 sreda, 11 februar 2015 09:24
Ne klepeći nanulama @ Danilo
Lepo ste konstatovali , Srbija odnosno KiM su okupirani, pa gde je deklaracija u Skupštini Srbije da je deo teritorije okupiran????
Kakvu politiku treba da vodi Srbija u vezi okupiranog KiM , o tome su pisali eminentni pravnici , politikolozi , filozofi, sasvim logično, okvir je Rezolucija SB UN 1244.
Treba čekati i po vama podržavati politiku NATO pakta a jednog dana ćemo videti da to vratimo , to tvrdite!
Kao da ste napisali Istambul će opet biti Konastatinopolj , ne pišite apsurde.
Aktuelna " srpska" vlada je antiustavno uz pomoć Ustavnog suda ratifikovala stanje okupacije na KiM što je najteže krivično delo , to nema pravo ni jedan državni službenik, zašto postoji Ustavni sud kao krajnja instanca???
Kako vi tretirate međunarodne sporazume Vučića??? Kao Kalenića pijacu, međunarodni sporazumi imaju svoje pravno dejstvo za potpisnike, ignorišete tu činjenicu!
Preporuke:
11
2
63 sreda, 11 februar 2015 09:37
Ne klepeći nanulama@Danilo 2
Ja vam ponavljam, jedino mesto za rešavanje problema KiM je SB UN, nikako naši " prijatelji" iz EU ili NATO pakta, devastaciju Rezolucije 1244 započeo je B. Stefanović a Vučić ekspresno totalno dezavuisao u korist albanske strane.
On je pajac kao i članovi te fantomske partije SNS čiji ste vi član, vas apsolutno sve, sa smenom vlasti treba lustrirati , od mesnog odbora do najviših pozicija u skladu sa odgovornošću.
Vaša tvrdnja da mi zavisimo od naših okupatora ili kako vaš " vođa" voli da kaže prijatelja je zastrašujući kvislinški nastavak politike MMF, taj eksperiment sa neolibrealnim modelom primene metoda MMF u svetu je doneo katastrofu državama i narodima.Vi lično imate rainski mentalitet, ubedili su vas da je daltonizam najlepše slikarstvo !Upamtite, za sva vremena, u kompletnom javnom sektoru, sve politike i postupci moraju biti u zakonodavnom okviru, da bi bile legalne, vi niste legalisti što vas diskvalifikuje kao sagovornika.
Preporuke:
11
2
64 sreda, 11 februar 2015 10:24
Srbin obični
Počelo je skromno, sa Borkom Stefanovićem iz Kruga Dvoike, i onom "zvezdicom" ako se još neko te pahulje i sjeća?
A evo bogumi doguralo se do Zajednice šiptarskih općina na severu Kosova i Metohije, i Bačke! Aferim braćo! Lukavo nema šta - razvući protivnika na većem terenu a onda ga dotući natalitetom.

Baš Srbija imade što niko nema.
Preporuke:
8
1
65 sreda, 11 februar 2015 10:37
@Vesna
Posle ovih veleizdajnickih poteza, to sta taj provokator "nenad" pise i lici na tesku ironiju.
Procitajte ponovo Domanovica, moze i Orvel. Tada se uverite da to sto "nenad" pise, nema mnogo osnova u logickom razmisljanja. Spremnost da se suprostavlja vecini misljenja na ovom portalu, cak i kada neko kaze da je crno crno, a belo belo, on je uporno protiv, i uvek za aktuelnu vlast.
Po meni je samo beznacajni provokator i ne bi trebalo obracati paznju na te komentare, mozda bi se povukao odavde kada uvidi da vise nema smisla to sto radi...
Preporuke:
8
0
66 sreda, 11 februar 2015 10:38
Vuciceva osveta
Vucic je gubitnik u srpskom narodu. On vrlo dobro zna da srpski narod (bar onaj samomisleci) ga je prozreo I prezreo. Vucic je svestan da je najneomiljeniji vodja Srbije od postojanja Srba. To, njegova narcosiodna licnost, ne moze da podnese. Njehova osveta je unistenje Sebije.
Preporuke:
9
0
67 sreda, 11 februar 2015 10:56
Šarli
eh lepotanovići, nešto i niste baš najsrećniji, a?! ma ne gubite nerve, sve će to za 10 000 godina opet da bidne srbija, ha, ha, ha, ha
Preporuke:
2
9
68 sreda, 11 februar 2015 11:02
Albanopolis
slabi ste, ha, ha, ha, ha
Preporuke:
1
10
69 sreda, 11 februar 2015 11:15
Sinoćnji 2. dnevnik medijskog servisa evropske Srbije
1) Lakše trovanje dece u Šajkašu (7 min)

2) Šta Srbima na Kosovu donosi sporazum o sudovima?

- mali umetak, Borko Stefanović: 'neka kažu ljudima po čijim će se zakonima suditi, po kosovskim zakonima' (20 sek)

- mali umetak, Vučić (zabrinutim glasom): 'najveći prolem je da nađemo kadrove'.

3) Podrška briselskom potpisu, iz Brisela (3,5 min)

4) O iseljenju Šiptara sa Kosova ('eto, nisu se ni oni usrećili'.

Eto tako izveštava rts o predaji pravnog suverenitet državi u otcepljenju. Nekada bi za ovo Srbija objavila rat. Danas, njeni maloumni političari raskrčmljuju što nije njihovo, sa smeškom pomešanim od zabrinutosti i idiotizma. Plači, jadna Srbijo.
Preporuke:
15
0
70 sreda, 11 februar 2015 12:15
Deli Radivoje
Pre dve nedelje bilo je "Nije trenutak za priznanje Kosova".Sad se polako primiče.Po Šiptarskim zakonima pa ko ostane ostane.Oni su se izborili na ulici da oni koji kamenuju autobuse sa Srbima nisu primitivci.To je zakon.Kako će sudija da sudi Šiptare kad polupaju prozore ne zgradama u severnoj Mitrovici,kad to čine civilizovani ljudi.Drugo su Srbi?Oni nisu na svome oni su na njihovome.Ej ludaci ujedinite se ,lakše ćete podneti šiptarsku civilizaciju.I taj Isa Mustafa,koji ne vidi belu vranu i pojma nema gde je,magarči Vuičića koji misli da je boga uhvatio za bradu kad datum priznanja Kosova polako pomera da Isi učini uslugu i preda sever Prištini iliti Tirani.Ajde bre dajte to Kosovo pa da narod kaže šta misli o vama.Ne murdarite pravo i pravdu.Kažite narodu dole, idete u ropstvo , samo ne tursko,nego šiptarsko.To je tri puta gore.Držte se.Pa sa saviju šipke i slušaju dušovadnike.Kad su oni bili manjina , mi smo bili manji od makova zrna prema njima,sad smo gola ganca prema svima
Preporuke:
8
1
71 sreda, 11 februar 2015 13:05
Jaroslav
Kada je Tomislav Nikolić pobegao sa mesta potpredsednika SRS u predsednika SNS Vučić se povukao kući i dve nedelje nije bio političar. Novinari su ga zvali kući i pitali da li će ostati radikal ili preći kod Nikolića koji mu je javno preko novina poručivao da pređe u SNS i da ga tu čeka dobor radno mesto. Vučić je bio neodlučan i novinarima je obajvio da razmišlja da se povuče iz politike i da se bavi PRIVATNIM BIZNISOM SA BRATOM. Tada sam prvi put čuo da ima brata i da je bizMismen. E sada, Vučić je ipak odlučio da ga biznis ne zanima i odlučio je da psotane ovo što je postao a to je najveći veleizdajnik Srbije. Nije mi jasno zašto je to uradio. Mogao je da se bavi biznisom sa bratom i verovatno bi dobro živeo. Koja je to para koju je dobio nije mi jasno da psotane ovak9o nešto
Preporuke:
9
0
72 sreda, 11 februar 2015 13:38
djoka
Aca sa sigurnoscu jedno po jedno predaje,potpisuje,slika se,ljubi i rukuje, a sve u cilju potpunog priznanja nezavisnosti republjik kosova. A srbi u Srbiji cute,gmizu,ne trezne se. Umesto da silom oteramo ove izdajnike najvece srpske neprijatelje,pohapsimo,oduzmemo sve sto su pokrali i oteramo na robijanje. Druge nam nema,zasada vreme radi za njih, a mi se samo koprcamo.
Preporuke:
5
0
73 sreda, 11 februar 2015 15:18
obilic
Je li ruka zadrhtala?
Preporuke:
4
0
74 sreda, 11 februar 2015 15:29
DŽaba priča
dok svi potpisnici izdaje ustava i države ne budu iza rešetaka gde im je odavno mesto.
Narod koji ćuti na sve ovo nažalost zaslužuje bedu i imaće je sve dok se ne opasulji.
Preporuke:
5
0
75 sreda, 11 februar 2015 15:42
@Jaroslav Beograđanin
Žudnja za moći.
Preporuke:
3
0
76 sreda, 11 februar 2015 16:26
Rade Uzelac
Evo prođe 15 časova narednog dana od dana potpisivanja još jednog izdajničkog akta od strane AVAV-a, a od njegovog političkog tate ni traga ni glasa. Dakle može se reći da sam bio u pravu kada sam pretpostavio da je Šešelj samo saveznik SNS-a. A ja budala bio spreman i da žrtvujem život ukoliko ga ponovo uhapse ovi smradovi iz EU. Bogu hvala pa mi na vreme otvori oči i posla mi pamet u glavu.
Preporuke:
7
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner